y

Μαρία Μπακοδήμου: Δεν με ενδιαφέρει καθόλου ο γάμος


Μαρία Μπακοδήμου μίλησε, μεταξύ άλλων, για τη σχέση της με τον Τίμο Λιβαδείτη, το ενδεχόμενο να ανέβει ξανά τα σκαλιά της εκκλησίας, αλλά και το αν την καταπιέζει η δημοσιότητα. Τα παιδιά της γνωρίζουν την σχέση της; «Βέβαια. Έχω κρύψει στο παρελθόν απόπειρες σχέσεων γιατί μέχρι να δεις πώς θα προχωρήσει κάτι, δεν θέλεις να μπλέξεις τα παιδιά σου σε μια κατάσταση αβέβαιη. Αλλά όταν αποφάσισα ότι ο συγκεκριμένος άνθρωπος, ο Τίμος, μου αρέσει, θέλω να ζούμε μαζί, να έρχεται στο σπίτι μου, να πηγαίνουμε όλοι μαζί εκδρομές, γνωρίστηκαν και νομίζω ότι έχουν πολύ καλή σχέση», είπε χαρακτηριστικά η παρουσιάστρια. Όσο για το αν θα ήθελαν να την ξαναδούν παντρεμένη, η ίδια δήλωσε «Δεν νομίζω ότι τους έχει απασχολήσει ποτέ αυτό. Γενικά θέλουν να με βλέπουν χαρούμενη. Δεν έχουν συνδέσει το να είμαι χαρούμενη με έναν γάμο, έναν αρραβώνα ή με αγιασμό! Είναι μια κατάσταση που ή τη ζεις ή δεν τη ζεις ανεξάρτητα με το αν θα την επισημοποιήσεις ή όχι». Μπορεί, όπως εξομολογήθηκε, να αισθάνεται τον σύντροφό της μέλος της οικογένειάς της, ωστόσο, η ίδια δεν φαίνεται να θέλει να ανέβει ξανά τα σκαλιά της εκκλησίας. «Δεν με ενδιαφέρει καθόλου ο γάμος, άσχετο αν παντρεύτηκα δυο φορές. Γιατι να μπω σε μια τέτοια διαδικασία αφου δεν μου λέει κάτι; Ουτε ονειρευόμουν νυφικά, ουτε τον πρίγκιπα στο άλογο. Άσε που βαριέμαι και τα παρτι. Αγχώνομαι. Ποιος θα έρθει, ποιος δεν θα έρθει, τι να βάλω, πως θα είναι ο νυφικό. Γιατι τοσα διλήμματα για κάτι που δεν με ενδιαφέρει;», σημείωσε. Τέλος, αναφορικά με τη δημοσιότητα και το αν αισθάνεται πως την καταπιέζει, η παρουσιάστρια τόνισε «Ναι, δεν είναι ωραίο να πας σε ένα περιβάλλον που μπορεί να μην είναι ο παπαράτσι αλλά θα είναι ο άλλος που θα πάρει το κινητό και θα σε τραβήξει. Αυτό είναι πολύ χυδαίο. Την κοσμικότητα δεν την έβαλα στο παιχνίδι της δουλείας και πέρασα πιο ξεκούραστα», και κατόπιν πρόσθεσε τους λόγους για τους οποίους δεν έχουμε δει τα παιδιά της, λέγοντας «Έχω απαγορεύσει να κυκλοφορούν φωτογραφίες τους. Όταν είσαι έφηβος και βλέπεις να κυκλοφορούν φωτογραφίες σου σε περιοδικά νιώθεις λίγο... σπουδαίος. Όλη αυτή τη ματαιότητα της showbiz δεν θέλω να τη νιώσουν τα παιδιά μου. Δεν έχω κανένα λόγο να τους περάσω αυτή την αισθητική».

Δημοσίευση σχολίου

ΝΑ ΓΡΑΦΕΤΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ, ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ...

ΞžΒ¦ΞŸΒŒΞŸΒΞžΞŒΞžΒ± ΞžΒµΞŸβ‚¬ΞžΞ‰ΞžΞŠΞžΞΞžΞ‰ΞžΒ½ΞŸβ€°ΞžΒ½Ξžβ€•ΞžΒ±ΞŸβ€š

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget